lately and (not so) lately.

death is not parting. it is not.

the windows display.

splendid sunset. it is.

literally poisonous artworks by E.

visiting Mr. Dali.

Museum di Tengah Kebun | museumditengahkebun.org

Plagiarism #1.

Plagiarism #2.

Plagiarism #3 | No more giving hi-res illustration to others.

things will always happen in life. great or not. embrace it.

4 comments

  1. kesel banget ya di plagiat. gue juga pernah tuh. bahkan gw belum ngerti cara upload foto ke blog atau fb dkk. masih jaman maen jotter note di hp communicator jaman dulu itu. tiba-tiba setaun kemudian temen gue dateng dari bandung ngasih oleh2 buat gue dan dia bilang “nih buat lo, gambar sama tulisannya mirip banget sama ciri lo” yaiyalah mirip, itu bikinan gueee. kesel banget deh. maap ya jadi curcol. hehe, nice blog and drawings anyway.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s